wtorek, 11 lutego 2014

Notka od Loli.

Emm...
No więc hej.
Tak, wiem, dawno nas tu nie było i na maksa zaniedbałyśmy bloga, ale...
Straciłyśmy całkowicie wenę, przynajmniej ja. Nie wiem, co dalej będzie z tym opowiadaniem, może jeszcze da się coś wykrzesać i jakoś się to rozwinie, ale poważnie... Zazwyczaj to ja się denerwuję, gdy na jakimś blogu, który mi cholernie przypadł do gustu, autorka długo nie dodaje rozdziału. Ale, bitch please, czy to opowiadanie jest takie fascynujące?! XD
Btw, dziękujemy za wszystkie komentarze <3 nawet się nie spodziewałyśmy, że na tego bloga wciąż ktoś wchodzi, to miłe :)
I przepraszamy ;c
I taka krótka wiadomość dla kochanej looooolz - usunęłam opowiadanie z wattpada, bo koleżanki mnie na nim znalazły, a właśnie tego nie chciałam ;/ ale cały czas mam je na kompie :)
Gabi nic nie wie o tej notce, mam nadzieję, że mnie nie zabije o.O












P.s. Może niedługo pojawi się tu nowy rozdział, ale NICZEGO NIE OBIECUJĘ ;) 3MAJCIE SIĘ :)

2 komentarze:

  1. tak .... to opowiadanie jest tak fascynujące !!
    jak możesz w to wątpić Osiołku ? ... ;>
    cudnie piszecie ... każda w was w swym wielkim talencie ma coś co czyni to opowiadanie najlepszym ... ;)
    taaaaaa ... rozumiem ... też bym nie chciała, żeby moja klasa czytała moje opowiadanie ... ;)
    ale żyję nadzieją, że jakoś kiedyś tam powrócisz do Another na innym blogu ... ;>
    xx ... ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. to opowiadanie JEST fascynujące! Czekam niecierpliwie na dalszą część! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń